Το
ποσό αυτό, που χάνεται εξαιτίας καθυστερήσεων και κακοσυντονισμού
κρατικών υπηρεσιών, θα μπορούσε να είχε επενδυθεί στην προώθησε άλλων
έργων υποδομής.
Οσο οι εργολάβοι αποζημιώνονται για καθυστερήσεις, το κομμάτι του ΒΟΑΚ προς τη Σητεία
εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα και παραμελημένα τμήματα
του ΒΟΑΚ. Ενας δρόμος στενός, γεμάτος στροφές, χωρίς ασφάλεια, που
καθημερινά θέτει ανθρώπινες ζωές σε κίνδυνο και αποτελεί τροχοπέδη για
την ανάπτυξη της Σητείας.
Τα 124,5 εκατομμύρια ευρώ θα μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν την επιτάχυνση των μελετών και της κατασκευής του τμήματος Καλό Χωριό – Σητεία, την ολοκλήρωση των απαλλοτριώσεων και των αδειοδοτήσεων, τη βελτίωση του
υπάρχοντος οδικού δικτύου μέχρι να προχωρήσουν τα μεγάλα έργα, καθώς
και έργα υποδομών που το Λασίθι περιμένει εδώ και χρόνια. Από τη
διαχείριση των υδάτων στο Μεραμπέλλο, την γέφυρα παράκαμψης του Καλού
Χωριού ή τον φωτισμό και την κατασκευή πεζοδρομίων, την παράκαμψη της
Παχειάς Αμμου, το Παχειά Αμμο - Ιεράπετρα, το Παχειά Αμμο - Σητεία, και
πολλές άλλες ανάγκες
Αντί γι’ αυτό, τα χρήματα πηγαίνουν για να διορθώσουν λάθη του ίδιου του Δημοσίου. Για να καλύψουν καθυστερήσεις και αστοχίες.
Το πιο άδικο, όμως, είναι πως στο αίτημα για ΒΟΑΚ προς Σητεία η απάντηση είναι πως δεν υπάρχει πηγή χρηματοδότησης, την ίδια στιγμή που σχεδόν το μισό κόστος ενός τέτοιου έργου, θα μπορούσε να καλυφθεί από την αποφυγή λαθών και πεταμένων χρημάτων.
Πώς γίνεται να βρίσκονται εκατομμύρια για λάθη και καθυστερήσεις, αλλά όχι για έργα που σώζουν ζωές, δίνουν προοπτική και βγάζουν από την απομόνωση ένα μεγάλο τμήμα του Λασιθίου;
Δυστυχώς, σε αρκετά ζητήματα, το Λασίθι παραμένει στο περιθώριο, εγκλωβισμένο σε υποσχέσεις και εξαγγελίες χωρίς χρονοδιάγραμμα.
Πώς γίνεται να βρίσκονται εκατομμύρια για λάθη και καθυστερήσεις, αλλά όχι για έργα που σώζουν ζωές, δίνουν προοπτική και βγάζουν από την απομόνωση ένα μεγάλο τμήμα του Λασιθίου;
Δυστυχώς, σε αρκετά ζητήματα, το Λασίθι παραμένει στο περιθώριο, εγκλωβισμένο σε υποσχέσεις και εξαγγελίες χωρίς χρονοδιάγραμμα.