Να πει κάποιος στην κ. Γάλλου πως η ενεργειακή αναβάθμιση ενός κτηρίου δεν αφορά μόνο προστασία από το κρύο, αλλά και από τη ζέστη.
Στοχεύει στη μείωση της ανάγκης για θέρμανση και ψύξη, στην εξοικονόμηση ενέργειας και χρημάτων, και στην ουσιαστική προστασία του ίδιου του κτηρίου από φθορές και καταπονήσεις.
Η δήλωσή της δείχνει πλήρη άγνοια όχι μόνο για το τι σημαίνει ενεργειακή αναβάθμιση, αλλά και για τις σύγχρονες απαιτήσεις που οφείλει να πληροί μια σχολική μονάδα, όπως ασφάλεια, λειτουργικότητα, βιωσιμότητα και αξιοπρεπές εσωτερικό περιβάλλον για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Αν πραγματικά πιστεύει ότι ένα σχολείο δεν χρειάζεται αναβάθμιση επειδή "δεν έχει ιδιαίτερες ανάγκες", τότε αγνοεί και τον πρόσθετο ρόλο τέτοιων παρεμβάσεων. Πρόληψη θερμικών καταπονήσεων, υγρασίας, ενεργειακής σπατάλης και σταδιακής απαξίωσης του κτηρίου.
Αγνοεί ότι τα σχολεία πρέπει να είναι πρότυπα, όχι απλώς στεγασμένοι χώροι με ακατάλληλες συνθήκες.
Η ενεργειακή αναβάθμιση δεν είναι πολυτέλεια, αλλά είναι επένδυση στο δημόσιο συμφέρον και στο μέλλον της εκπαίδευσης.
Αν δεν μπορεί ή δεν θέλει να το κατανοήσει, ας αποφύγει τουλάχιστον ανόητες δικαιολογίες για ακύρωση και άλλων έργων, που προσβάλλουν τη νοημοσύνη των πολιτών.