

Μελέτη δεν υπάρχει, λεφτά για αυτή που θα γίνει δεν υπάρχουν για να υλοποιηθεί το έργο.
Δηλαδή, όλο αυτό δεν είναι ακύρωση; Προφανώς!
Για τον δήμαρχο ισχύει το "Με λένε Ρίζο, κι όπως θέλω τα γυρίζω".


Υπάρχει άλλη μελέτη για τον παραλιακό, σε στάδιο πιο προχωρημένο από την ακυρωθείσα; Οχι. Εχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση; Οχι.






Προλαβαίνει τώρα; Ακόμα και τώρα θα μπορούσε οριακά να το τρέξει και ίσως προλάβαινε τις προθεσμίες υλοποίησης.
Προλαβαίνει να ολοκληρώσει τις μελέτες για την διπλή κυκλοφορία για να το εντάξει στο πρόγραμμα και να μην χαθούν χρήματα; Πιθανότατα όχι. Για να ωριμάσει το έργο, θα χρειαστεί πολλούς μήνες. Αρα; Πρέπει να βρει άλλη χρηματοδότηση.


Πιθανότατα μέχρι τότε να μην είναι πια δήμαρχος…





Το έργο που προτείνει και μας δείχνει ένα κομματάκι, είναι ενδεικτικό της προχειρότητας που η παρούσα δημοτική αρχή αντιμετωπίζει τον μελλοντικό σχεδιασμό της πόλης. Επιμένει να την παραδώσει στα οχήματα, να μειώσει το πράσινο, να στερήσει από τους πεζούς έναν ποιοτικό χώρο, να μην επιτρέψει σε μια περιοχή που για χρόνια αντιμετωπίζει λουκέτα, να ανασάνει και να αναπτυχθεί οικονομικά και να αποκτήσει ξανά την παλιά της αίγλη.
Ο δήμαρχος παραπλανεί τους πολίτες. Ενα έργο που θα μπορούσε να είχε ήδη δημοπρατηθεί αν το στήριζε αντί για να το σαμποτάρει, ακυρώνεται. Τα χρήματα πιθανόν θα χαθούν γιατί δεν υπάρχουν μελέτες για να κατευθυνθούν εκεί. Και χρόνος πιέζει για να συνταχθούν. Είναι δύσκολο.
Η μελέτη ανάπλασης του παραλιακού, είναι σε πολύ μεγαλύτερη ωριμότητα από κάθε άλλο έργο που θα μπορούσε να απορροφήσει αυτά τα 5.5-6 εκατομμύρια. Σε κάθε περίπτωση δεν μας λέει ποια είναι τα έργα, ο προϋπολογισμός και η ωριμότητα τους, στα οποία θα κατευθυνθούν αυτά τα ποσά.
Θα το αναφέρω και πάλι. Ισως δεν τον απασχολεί, γιατί μέχρι να σκάσει η φούσκα, μπορεί να μην είναι πια δήμαρχος. Ομως η πόλη, ο δήμος, θα έχει χάσει ευκαιρίες να πάει μπροστά.
Προτείνει σενάρια, πετά στα σκουπίδια έτοιμες μελέτες. Τα συμπεράσματα δικά σας.